fredag 1. august 2008

"this beautiful lady"


Jeg er så glad i denne damen, men og trykke på glossy syns jeg er vanskelig, så jeg har vært så heldig og få litt assistanse :)

***

I love this lady! I think glossy paper is so difficult to stamp on, but a good friend of mine has helped me out.


Detaljer

***

Details. Flowers from Magnolia stamps


Nyydelige fotostempler! Jeg kjenner jeg blir varm om hjertet av teksten....for det er virkelig sånn det er. " Et barn er en gave, og dets verdi kan ikke måles annet sted enn i hjertet".

***

Lovely photostamps. My heart gets soft of this text, because this is how it really is..." A child is a gift, and its value cannot be measured anywhere else but in your heart"


"Sammen er et godt sted og være" motivstempel fra Magnolia.
***
"together is a good place", motive from Magnolia stamps.

Posted by Picasa

1 kommentar:

Ingrid sa...

Så fine kort, Norunn! Vet hvor jeg skal titte neste gang jeg skal lage kort ja! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning