torsdag 28. august 2008

Et CDkort



Inspirert av damene på rubberstampsforumet, Tim Holtz og Krumelures utfordring laget jeg dette CD-kortet. Jeg tror jeg ramla et stykke utfor kravene til utfordringen, men jeg ble rammet av ufrivillig kreativitet.




Hele kortet. Dette er kravene i utfordringen;
-3 Pattern Papers
-2 Brads, Buttons, Eyelets, Ect.
-1 Flower
-At least one Scrapmagasinet Stamp

magic mesh, og retroblomsten som forøvrig er stemplet med restene av alkoholblekket jeg brukte på plata. Ikke akkurat det resultatet jeg forventa, men de blei nå helt ok.



Jeg skulle stemple oppå plata, men det som skjedde er at i stedenfor ble trykket "nedi" blekket. Litt vanskelig og få avfotografert, men stemplet som er fra Scrapmagasinet sier " det er din dag i dag!"


Detaljbilde. Stjernecharmsene er festet i brodergarn. Swirlsene er fra Rhonna Farrer og blomstene er fra prima. Cd'en er "rammet" inn med dabber fra Ranger.

5 kommentarer:

Marit sa...

Jeg får ikke opp bildene her? Men oldisen under er jo skjønn da :) har samme stempel selv og bruker det en masse :)

Ønsker deg en lun og vakker høsthelg og sender over mange gode tanker fra Hønefoss

finnabair sa...

I'm not really sure what I see but I think it's a kind of layout with a CD on it?
Whatever it is - looks great :) I love the ida :)

Norunn sa...

finnabair; It's a CD-card. maybe the pictures are a bit small? I had some problems with my pictures this time.

Cindy Haffner sa...

Awesome work.

Tonniece sa...

Love this card, so different, but very pretty.

Thanks for stopping by my blog and for the nice comment.

Have yourself a wonderful day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning