torsdag 31. juli 2008

Spennende!

Tenke seg til, noen syns virkelig at jeg lager noe som er verdt og kjøpes!
De siste dagene har jeg solgt 35! kort. Det er mine første kort jeg har solgt noensinne, og selv om det var kanskje ørlite trist og se "babyene" mine forlate huset, var det en litt god følelse også. Kanskje likegreit at det er litt rullering på dem, ellers ville jeg vel druknet i kort om noen år *lol*

Nå må jeg vel bare hive meg rundt og lage fler...godt det snart er høst og innevær:P


***
Wow! Someone wants to buy my cards! These last days I have sold 35 cards. Someone thinks my cards are worth buing. It's a bit sad to see my "babies" leave home, but still it's a good feeling. And of course, a good inspiration to make more cards, without beeing drowned in cards :P

3 kommentarer:

finnabair sa...

:) gratulations :) yor cards are lovely, so no wondnder someone decided to buy them :)))

Nina B. sa...

ååå så kult! Grattis med supersalg da! Virkelig inspirasjon til å fortsette det ;)

Therese sa...

Så morsomt!
Alltid likt kjekt med ekstra inntekt vettu ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning