fredag 15. august 2008

Mine siste kreasjoner/My latest cards

Jeg har jo fått meg glimmer mist, føler ikke helt at vi er 100% på bølgelengde enda, men jeg jobber med saken. Her i rekken er det glimmer mist på alle kortene.

Motivet er et av de motivene jeg liker best, for jammen kan det anvendes på mange måter, og ikke minst alle mulighetene man har til og variere med farger og eller andre ting.

Sitatdetalj; "winning does not make you a better person, but being a better person makes you a winner."
så sant, så sant.

Glimmer mist detalj :P

Blomsten er en merkelapp fra ei bukse jeg kjøpte, om alle merkelapper er så fine kommer jeg til og ha en ypperlig grunn til og kjøpe flere bukser *lol*
***
The motive is actually a tag from a pair of jeans i bougt, and it's a very good exuse to buy more jeans :P
The text says: some people come into our lives and quietly stays. Others stay for a while, leaving fottprints in our (the rest will follow)
----
Blog candy
Xtina har en superflott bloggcandy i bloggen sin. En av bare kjempemange grunner til og stikke innom og se hva hun kreerer! Ei utrolig flink dame!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Maiken sa...

Ahh, for en utrolig nusselig bukselapp. Nå må du nok stikke å kjøpe flere bukser!

Søte kort og velvalgte ord.

finnabair sa...

I love those boots - great stamp - and a grerat idea how to use it :)

Therese sa...

Flott kort. Det kortet med med bukselappen er jo bare helskjønt.
Du får bare henge i å kjøpe fler bukser ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning