søndag 24. august 2008

Min venn

Det går mye i blomster hos meg for tiden, egentlig litt deilig og plutselig få til og bruke noen av alle de blomstene jeg har samlet på en stund. Denne gangen har jeg også fått med litt ekstra stempling, siden mye av utstyret mitt ligger nedpakket er blir det oft slik at alt man gjerne skulle hatt med er ikke er helt tilgjengelig.


Stempler fra stempelglede, og Aud design
Primablomster, brad fra american crafts, blingblomster fra lokal butikk, og en knapp av ukjent opphav. kartongen er fra bazill.
Sist men ikke minst har jeg gjort et forsøk med en masse glimmer mist, det gir en finfin effekt i rl, men det var neimen ikke så enkelt og ikke få papiret krøllete.

Kortet, fargene er noe mørkere i rl. Var ikke helt enkelt og få til riktig lys med kameraet.


Detaljer. Jeg syns min venn stempelet(stempelglede) er så nydelig, og lekre swirls(Aud design) som gjør seg bra nesten uansett hvor de brukes!

***
Lots of glimmer mist, some flowers and a beautiful "my friend" motive(stempelglede). A fun card to make!
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Aud sa...

Hei! Takk for den hyggelige kommentaren i bloggen min!

Sånt er nydelig kort du har laget her! Gøy å se noen velkjente stempler! *LOL*

Anonym sa...

Så stilig kort, og flott farge! Det var kjempefint med swirler i bakgrunnen. Kortet til "Sukkersött"-utfordringen var også veldig flott! Ha en fin uke!

Andrea sa...

This card is beautiful!
xAndrea

Store og små sa...

Åh så flott kort! Nydelige de swirlene altså.

Takk for koselig kommentar i bloggen min. Snuppa har blitt stor ja, tenk 2 år.

Savner deg, og lurer på hvordan du har det?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning