fredag 22. august 2008

Kreativt avbrekk del 2

Det var ikke alle bildene som ville være med i går, så resten kommer her. Har prøvd meg på et par dorullkort, en artig liten sak.

stempeltrykk på glossy, litt blonde, blomster fra prima, og brads fra MM, teksten sier "happy" og produsenten kommer jeg ikke på i farta. Til og med noen raindrops har jeg fått brukt, det satt ganske langt inne :P


Dorullkort2


Et kort med flere ting jeg har prøvd og få brukt en stund, og på min kreative avstikker fikk jeg det plutselig til.prdukter fra MM,prima, magic mesh, ei ordbok, og DCWW


Og et detaljbilde.

***
Part two of my creative runaway. I have managed to use products that I have tried to use again and again, with no result. But this time!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning