søndag 10. august 2008

LItt småplukk


Jeg prøver meg på mønstret bakgrunn, og tester scallop-saksa mi. motivet er malt med akvarellfarge.

***
Keep a little secret place in your heart, where your dreams can be.


Jeg er så glad i stemplene mine fra Stempelglede, og snart hååper jeg at jeg får kjøpt meg siste kolleksjonen derfra.

***

This beautiful lady again, motiv from "stempelglede"


Jeg prøvde meg på og lage kort med truseblonder, og limark..så helt passelig greit fornøyd. Men vakker ble jeg utseende etterpå, glitrende rett og slett *lol*

***
Made with laces from a pantie. When the job was done, I looked like a christmastree...sparkling :P

Detalj.
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Therese sa...

Utrolig flotte de stemplene fra stempelglede. Har sittet å vurdert fram og tilbake om hvorvidt jeg skal ha den siste platen eller ikke... Nå ser det ut til at den skal få seg et godt hjem her *smiler*
Lekkert det glitterkortet, skal teste meg på det også en gang.

Anonym sa...

Så flotte kort du tryller frem, og stempelglede sine stempler er bare så flotte.

Anonym sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i min blogg :) Så flotte kort du lager - herlige farger og motiv!

Anonym sa...

Ser at du har linket til min blogg - så koselig :) Håper det er i orden at jeg legger inn en link til deg fra min blogg også :)

Maiken sa...

Måtte bare inn hit og kommentere mitt favorittkort by you. (Stempelglededamen).

Jeg har forresten sendt deg en award.;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning