torsdag 21. august 2008

Et kreativt avbrekk

Noen ganger er det et avbrekk fra den vanlige hverdagen som er tingen, og det virket jammen meg denne gangen. Noen herlige kveldstimer i går gav resultater, og vel så virkningsfullt er det og ha med seg en begrensa mengde utstyr.


Jeg kjøpte meg noe bånd på en lokal butikk, og jammen fikk jeg til og bruke det også. Friendship er rub ons fra en blokk som jeg tror er produsert av DCWW.


"Sikt alltid mot månen, for selv om du bommer havner du blant stjernene" overheadark farget med alkoholblekk, div blomster fra prima og noe chipboard fra MM(forøvrig noe jeg virkelig har strevd med og få brukt), og en paisley som jeg ikke husker hvor jeg har fra.

En slide jeg prøvde meg på og pynte. tekstpapiret er fra ei bok jeg kjøpte her om dagen.

***
A runaway from the average life, resulted in several cards. So wonderful sitting in the evening, silence and cardmaking!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning