Viser innlegg med etiketten I can dee. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten I can dee. Vis alle innlegg

mandag 2. mars 2009

Artsy utfortring/ artsy challenge

Utfordringen i Artsybloggen denne uken er stipling/svamping, som som med UTEE'en har jeg sett så mye lekkert med svamping...så jeg prøvde. Har svampet med to ulike distressfarger(husker ikke i farta) og motivet er stemplet med sort archival ink, og det er en god dæsj glimmer mist som dere selvsagt ser gjennom glitterbrillene :D


Det var egentlig meninga å bruke motivet som et motiv...men jeg likte det blå så godt at det ble litt mer enn bare motiv.


En liten detalj fra forrige post. Motivet er dekket grundig med utee, og brekt etterpå.

***
Over at the Artsyblog this weeks challenge is stipling, and this is my try. I have stipled with a sponge and used two different colors of distress ink. There is also an amount of glimmer mist, as you off course can see through you glitter glasses :D
The second photo is a detail from yesterdays post...where I have used UTEE and cracked it after cooling. I love the effect!
Posted by Picasa

søndag 1. mars 2009

Wonder

Jeg har sett så mye lekkert med UTEE, og da jeg kom over denne utfordringen hos Sugarbowl fikk jeg et lite ekstra puff. Selv om det ikke kvalifiserer til deltagelse, har jeg i alle fall prøvd teknikken :D
Dette ble resultatet. Endelig har jeg laget noe igjen!


Det var ikke lett å få til et bilde av min eminente krakelering, men her syns det i alle fall litt :P

***
I have seen so much beautiful made with UTEE, and when I passed by this challenge over at Sugar bowl I gave it a try. My card doesn't qualify for this challenge, but still I have tried the teqnicue :D
This is my result, it was hard to take a good picture of the UTEE covered motive, but I tried :)
Posted by Picasa

lørdag 27. desember 2008

Sukkersøtts julekalender/ Sukkersøtts christmas calendar.

Jeg har laget noen kort til Sukkersøtts julekalender. To av kortene er vist i tidligere innlegg, og her kommer et par til. Pussig at julekortlaginga er ferdig....kanskje starte på neste års produksjon?

Jeg syns disse barnemotivene er så søte, måtte jeg bare hatt flere av dem.


Jeg har en del rub on sitater fra DCWW, og endelig har jeg fått brukt ett av dem, og til og med bånd har jeg fått brukt.


***
Two cards for Sukkersøtts Christmas calendar. I love the sweet vintagemotives on the first card, just so sad that this one is the last I have.*sigh*. Finally I have made something with one of my quote rub ons from DCWW, I have even used bands.
Posted by Picasa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning