Jeg hadde kjøpt to bokser sjokoladehjerter, så da den første boksen ble så godt mottatt laget jeg en til. Litt annen type, men innholdet smaker likedann:)

Enjoy life!

Detaljbilde. Jeg fikk meg noen søte hjertehengelåscharms.

Det har blitt brukt noen retroblomster her i løpet av de siste dagene, jeg har jo funnet ut hvordan jeg får dem til å se litt annerledes enn flate ut:P

Sidene ser ca sånn her ut.Stemplet med swirl, brukt papir som også er brukt på toppen, og pynta swirlene litt med liquid pearls.
***
Another box , different look but same tasteful chocolate inside.
I've used some of the photos take by a friend of mine, the are such a great element on my projects!
I have used a retroflower this time to, so much fun when I found a way to make them look not so flat:)