Viser innlegg med etiketten dcww. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten dcww. Vis alle innlegg

onsdag 3. februar 2010

Blomster

Før fikk jeg ikke til å bruke blomster...nå er det så jeg knapt klarer meg uten...


***
Some time ago it was almost impossible to scrap with flowers...these days I can´t make anything without them...
Posted by Picasa

lørdag 27. desember 2008

Sukkersøtts julekalender/ Sukkersøtts christmas calendar.

Jeg har laget noen kort til Sukkersøtts julekalender. To av kortene er vist i tidligere innlegg, og her kommer et par til. Pussig at julekortlaginga er ferdig....kanskje starte på neste års produksjon?

Jeg syns disse barnemotivene er så søte, måtte jeg bare hatt flere av dem.


Jeg har en del rub on sitater fra DCWW, og endelig har jeg fått brukt ett av dem, og til og med bånd har jeg fått brukt.


***
Two cards for Sukkersøtts Christmas calendar. I love the sweet vintagemotives on the first card, just so sad that this one is the last I have.*sigh*. Finally I have made something with one of my quote rub ons from DCWW, I have even used bands.
Posted by Picasa

torsdag 6. november 2008

Æ kan sjøl! / "I can do it myself!"

Snuppa mi er veldig opptatt av at storebror kan selv, og vil veldig gjerne gjøre selv ho også...med vekslende hell. Lua og skoene er gode kompiser for tida, ho kler på og av til stadighet og mamma er glad for at ho øver.

Det er faktisk litt artig å scrappe igjen. Særlig når jeg nå har fått meg skriver og kan skrive ut bilder av nyere dato. Disse skrev jeg ut samme dagen de var tatt :)


Detaljer.


Litt flere detaljer.


***

My daughter is very "doit self" these days...inspired by her big brother. I'm happy she is practising, but sometimes I get a bit stressed when the time is short.
So much fun to scrap again, I bought a printer some weeks ago and to print pictures short after they are taken is great!
Posted by Picasa

torsdag 21. august 2008

Et kreativt avbrekk

Noen ganger er det et avbrekk fra den vanlige hverdagen som er tingen, og det virket jammen meg denne gangen. Noen herlige kveldstimer i går gav resultater, og vel så virkningsfullt er det og ha med seg en begrensa mengde utstyr.


Jeg kjøpte meg noe bånd på en lokal butikk, og jammen fikk jeg til og bruke det også. Friendship er rub ons fra en blokk som jeg tror er produsert av DCWW.


"Sikt alltid mot månen, for selv om du bommer havner du blant stjernene" overheadark farget med alkoholblekk, div blomster fra prima og noe chipboard fra MM(forøvrig noe jeg virkelig har strevd med og få brukt), og en paisley som jeg ikke husker hvor jeg har fra.

En slide jeg prøvde meg på og pynte. tekstpapiret er fra ei bok jeg kjøpte her om dagen.

***
A runaway from the average life, resulted in several cards. So wonderful sitting in the evening, silence and cardmaking!
Posted by Picasa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning