Viser innlegg med etiketten lumiere. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten lumiere. Vis alle innlegg

lørdag 6. februar 2010

Lillebror / My little brother

Detaljbilde først denne gangen.

Bursdagskort til min kjære lillebror som ble 23 år for litt siden. Jeg legger ut kortet selv om han enda ikke har fått kortet, tradisjon tro ligger jeg på etterskudd med burdagsgaven hans. *flau*

***
A card for my little? brother who turned 23 some days ago. As always I´m too late with his present, but i take a chance that he won´t look here before he recieves the present.
Posted by Picasa

mandag 2. mars 2009

Artsy utfortring/ artsy challenge

Utfordringen i Artsybloggen denne uken er stipling/svamping, som som med UTEE'en har jeg sett så mye lekkert med svamping...så jeg prøvde. Har svampet med to ulike distressfarger(husker ikke i farta) og motivet er stemplet med sort archival ink, og det er en god dæsj glimmer mist som dere selvsagt ser gjennom glitterbrillene :D


Det var egentlig meninga å bruke motivet som et motiv...men jeg likte det blå så godt at det ble litt mer enn bare motiv.


En liten detalj fra forrige post. Motivet er dekket grundig med utee, og brekt etterpå.

***
Over at the Artsyblog this weeks challenge is stipling, and this is my try. I have stipled with a sponge and used two different colors of distress ink. There is also an amount of glimmer mist, as you off course can see through you glitter glasses :D
The second photo is a detail from yesterdays post...where I have used UTEE and cracked it after cooling. I love the effect!
Posted by Picasa

onsdag 21. januar 2009

A card!!


A card! I have made a card! I used som elements from som challenges I thougt of when I made the card, but most of all it was soo good to make something again!


Buttons


Finally, I have gesso paint, and lumiere!
Posted by Picasa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning