Utfordringen i
Artsybloggen denne uken er stipling/svamping, som som med UTEE'en har jeg sett så mye lekkert med svamping...så jeg prøvde. Har svampet med to ulike distressfarger(husker ikke i farta) og motivet er stemplet med sort archival ink, og det er en god dæsj glimmer mist som dere selvsagt ser gjennom glitterbrillene :D

Det var egentlig meninga å bruke motivet som et motiv...men jeg likte det blå så godt at det ble litt mer enn bare motiv.

En liten detalj fra forrige post. Motivet er dekket grundig med utee, og brekt etterpå.
***
Over at the
Artsyblog this weeks challenge is stipling, and this is my try. I have stipled with a sponge and used two different colors of distress ink. There is also an amount of glimmer mist, as you off course can see through you glitter glasses :D
The second photo is a detail from yesterdays post...where I have used UTEE and cracked it after cooling. I love the effect!