Viser innlegg med etiketten glitz. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten glitz. Vis alle innlegg

fredag 9. april 2010

God påske.

Aldri så sent at det er for sent :) Ett av de tre påskeeggene jeg lagde før påske. Grunnfargen på egget er nok tanke gulere enn det kommer frem her, men egget har forlatt meg så jeg får ikke tatt noen nye bilder.

Goood helg!

***

One of the three eggs I made before easter. The color of the egg is a bit more yellow that it appears on the pictures...the egg has left me so I have no more chances to take new pictures.

Have a nice weekend!
Posted by Picasa

mandag 8. juni 2009

Mer, mer.../More and more...


Enda en episode i føljetongen med egne bakgrunner :P Her har jeg til og med laget blomsten selv, med min spellbinder! Jeg tror at når jeg tar med tid til å bruke spellbinderdiesene mine...så kommer jeg til å bli veldig fornøyd.
Bakgrunnen er laget med distress, og gesso...og ja..glimmermist:)



***

Another episode in my "homemade backgrounds", I have even created my own flower :D The more I use my Spellbinder dies, the more I love them.
Posted by Picasa

søndag 24. mai 2009

Slips og bakgrunn


Et enkelt gratulasjonskort med slips.


4"x6" kort med egenlaget bakgrunn. Tekststempel fra paperartsy.


Detaljer.
Posted by Picasa

søndag 8. mars 2009

Sukkersøtt #31

Ny helg, og ny hyttetur....må være gode vibber på den hytta?! Jeg har nemlig fått laget 4kort, 2 nesten ferdige kort og en dobbel LO :D
Jeg har prøvd meg på sukkersøtts utfordring #31, som var en skisseutfordring. Dette er mitt resultat.



Detaljbilde.
***
I have made a try for sukkersøtts challenge #31, who was a scetch. I have been away this weekend, and it was a very productive weekend for me....4 cards, 2 almost finished cards and a double LO. Soo good to finally have made something again:D
Posted by Picasa

søndag 1. mars 2009

Wonder

Jeg har sett så mye lekkert med UTEE, og da jeg kom over denne utfordringen hos Sugarbowl fikk jeg et lite ekstra puff. Selv om det ikke kvalifiserer til deltagelse, har jeg i alle fall prøvd teknikken :D
Dette ble resultatet. Endelig har jeg laget noe igjen!


Det var ikke lett å få til et bilde av min eminente krakelering, men her syns det i alle fall litt :P

***
I have seen so much beautiful made with UTEE, and when I passed by this challenge over at Sugar bowl I gave it a try. My card doesn't qualify for this challenge, but still I have tried the teqnicue :D
This is my result, it was hard to take a good picture of the UTEE covered motive, but I tried :)
Posted by Picasa

tirsdag 10. februar 2009

Pink


Åhh...endelig har jeg fått meg flere av disse nyydelige stempelmotivene!
Tusen takk Lone!


Detalj.

***

Finally, I have got more of these beautiful motives!
Posted by Picasa

fredag 6. februar 2009

sunshine


Detaljen før helheten i dag :)


Kortet. litt søm på boksiden, og en nyydelig tekst.


***

Again a text I love: " The art of beeing happy is making your joys simple".
Posted by Picasa

mandag 12. januar 2009

Dream


Bildet er tatt på min flytur "hjem". Jeg kunne ikke komme på annet or enn "dream" når jeg så på bildet... og man kan drømme om så mangt:)



***
When I look at this picture, I could do nothing but dream....
Posted by Picasa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning