Viser innlegg med etiketten gesso. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten gesso. Vis alle innlegg

torsdag 11. februar 2010

Jubliant

Jeg fikk i oppdrag å lage et kort til en 50års jubilant som var glad i friluftsliv. Jeg har ikke så mye vinterslige stempler, men et tre og litt blått bakgrunn gav det litt friluftslivslige trekk.

Åhh..jeg er så glad i disse stemplene fra stempelglede. Bakgrunnen bak 50 er embosset med et bakgrunnstempel jeg plutselig kom på at jeg hadde.

***

A friend of mine asked me to make a card for her brother who turned 50, this is the result. He liked cross countryskiing, and hiking. The background is made by me :)
Posted by Picasa

torsdag 4. februar 2010

Jentekort

Taathaaaa!! Jeg får til å legge fler bilder i samme innlegg! :)
Nok en egenlaget bakgrunn, med en liiten dæsj perfect pearls.

Jeg tror perfect pearls og jeg blir gode venner eterhvert.

***

wohooo...I able to put several pictures in the same post again!
Bacground by me, and the girl is colored with aquarelle pencils.
Posted by Picasa

onsdag 7. oktober 2009

Endelig/Finally


Bryllupskort, litt tåkete bilde...men sånn blir det når man skal være uhyre rask :P


Se den søte jenta jeg har fått meg*lykkelig*. Gesso over blonde, og sort dabber på mønsteret. Jenta er malt med distress.

Takk for titten :)


***
Surprise....finally something new from me. A wedding card, and a card with my new qute friend! :D The text says " you don't leave trace where everyone else is walking".
Thanks for looking:D
Posted by Picasa

mandag 8. juni 2009

Mer, mer.../More and more...


Enda en episode i føljetongen med egne bakgrunner :P Her har jeg til og med laget blomsten selv, med min spellbinder! Jeg tror at når jeg tar med tid til å bruke spellbinderdiesene mine...så kommer jeg til å bli veldig fornøyd.
Bakgrunnen er laget med distress, og gesso...og ja..glimmermist:)



***

Another episode in my "homemade backgrounds", I have even created my own flower :D The more I use my Spellbinder dies, the more I love them.
Posted by Picasa

onsdag 21. januar 2009

A card!!


A card! I have made a card! I used som elements from som challenges I thougt of when I made the card, but most of all it was soo good to make something again!


Buttons


Finally, I have gesso paint, and lumiere!
Posted by Picasa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning