onsdag 15. oktober 2008

To be or not to be....

Å være, eller ikke være...det er spørsmålet!

Jeg sitter og prøver å være kreativ med 15 invitasjoner jeg har fått i oppdrag å lage. Nå ser det endelig lyst ut i tunnellen, og jeg er spent på om oppdragsgiveren blir fornøyd.
Det har vært en liten bøyg å komme i gang, særlig når man vet at det er noen som skal ha det man lager. Det er vel kanskje forventningspress det kalles.
Neste prosjekt er "prosjekt julekort", det er oppdrag 2 jeg har tatt på meg. Håper julekortsperren min går i tusen knas :P

***

To be or not to be....that is the question.

I'm sitting her trying to be creative with 15 invitations I have been asked to make. Finally I can se a light in the end of the tunnel, and I really hope that they will be satisified.
My next project is "project Christmas". I hope my frihgt for Christmascards will blow away.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning