søndag 19. oktober 2008

En dårlig dag/ a bad day

Sist uke på maniarunway ble alle som hadde levert oppave med videre, denne uken er det seks stykker som ryker ut. Jeg leverte denne oppgaven.
Jeg startet ut med en helt annen tanke, men omstendigheter den dagen førte til dette. Det er tekst rundt deler av LOen, og der står det blandt annet "Noen dager går alt galt, strømpene rakner, maten svies .....og skolissene ryker...
Da jeg skulle gå på jobb morgenen etter gikk jeg ut av bilen, hekta skoa ihverandre...og røyk skolissen!


Når maskene rakner og teppet faller. "Da er det et stykke fra bunnen og opp til toppen igjen."(teksten helt til venstre)
"Når motbakkene bare blir brattere, og brattere" (teksten over mesh)


Den dagen bussen kjører, før den egentlig skal?


Musikken lyder skrekkelig!


Nederst i hjørnet; "Når alt går galt" (jeg la armen min oppå prikkene jeg hadde begynt å lage)

***
My LO for this weeks maniarunway. You had to have stiches made by hand, panties, painting in your LO.
This LO started out in a whole other way, but a day where everything went wrong gave this result...and days like this I sometimes think "WHY ME?!"
Posted by Picasa

1 kommentar:

Gladie sa...

Uff høres ut som en forjæ**** dag... Kult scrappet! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning