lørdag 18. oktober 2008

Julekort/ Christmascards

Jeg øver og øver på disse julekortene, og det er neimen ikke lett... Men, disse ser nå i alle fall litt julete ut :P ooog...jeg får brukt opp noe av julearkene jeg har liggende:)


Nissekort.


Var inne på tanken å prøve meg på mappekort, men så blei det jeg hadde skjært til isteden for til disse kortene.


Et enkelt julekort med blonde. sidene holdes sammen av en liten bit magnet.


Litt glitrende kort, av samme typen som over.


***
Oh, I think christmascards are so difficult to make! But this time at least they look christmasish :P
the to last cards are closed with a piece of magnet.
The text are saying, " Best wishes for christmas and the new year."
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning