tirsdag 28. oktober 2008

En boks sjokolade/ A box of chocolate

Jeg har jo sett så mange fine bokser, poser og andre altered projects, så nå måtte jeg prøve meg...og det gav mersmak!

Så en artikkel på scrappehuset om å ikke bare kjøpe kjøpe...her har jeg da fiksa litt på en retroflower. Under blomsten er det stemplet og embosset


Jeg har fått meg noen søte charms, og her er en av dem, stiftet fast sammen med litt hyssing og en bit blonde.


Til Bestemor og bestefar. Blomsten er laget selv, stemplet er fra Stempelglede og hjertet er også tegnet av meg :P Bakgrunnsarket har fått seg en dæsj med acrylic dabber.


Forsiden av boksen. Teksten er halvparten av et Tim Holtzstempel. Stemplet til høyre er fra AA-design, og blomsten til venstre er en del av et stempelgledestempel.


Konklusjonen etter dette er; Det var ikke så vanskelig som jeg trodde...og det var artig!!

***
I have seen a lot of wonderful altered objects, but never tried to make one myself...it looks so difficult. This time I tried, and it was so much fun, and not so difficult as I had imagined. I have used stamps from AA-design, Stempelglede, Tim Holtz, and two I don't remember the name of. Charms, laces, embossing and acrylic dabbers. I have made one of the flowers myself, and the flower on top is modified by me:P

Conclusion; Altered objects are maybe not so difficult, and it is a lot of fun!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning