søndag 12. oktober 2008

et enkelt kort/ a simple eveningcard

Følte jeg måtte få laget noe i dag...abstinensene tok meg etter noen tørre dager:P
BG mønsterpapir var starte...så ballet det på seg:)


Flere nydelige bilder, så utrolig takknemelige og bruke på kortene!


Closeup. Pyntenålene er et samarbeid mellom min sønn på 3år og meg. Vi koste oss!


"verden tilhører den som griper den." -Dickinson-

***

A had to make a card today...the latest days have been dry.
BG patterned paper was my base...and the card evolved from this.
the quote says " the world belongs to the one who grabs it" (translated from norwegian) -Dickinson-
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Maiken sa...

Åh, for et flott lagpålag kort!

Julieutrulie sa...

Tusen takk for besøk i bloggen min:) masse flott å se i her ! takk for inspirasjon:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning