torsdag 2. oktober 2008

rosa kort/ a pink card

Jeg fikk meg noen nye stempler, leste en artikkel om transparenter og fikk ideen til og prøve stemple på transparent. Jeg må nok øve meg litt, men her er et av forsøkene mine.


Detaljbilde, blomstene er inspirert av noen primablomster jeg kikka på i dag, og noen blomster jeg har sett i noen blogger den siste tiden


Detaljbilde, liquid pearls og charms


Kortet.
***
For the first time I have tried to stamp on overlays...funny, but I have to practice :P I made the flowers inspired by some primaflowers I saw yesterday, and I've also seen similar flowers in several blogs recently.
Written by hand, says "you are unique" and the stamped text says " some people makes the sky more beautiful to look at."
Posted by Picasa

2 kommentarer:

finnabair sa...

I like the idea and the colours... stamping on the overlay isn't easy, I made a lot of mistakes when I tried...now I know that embossing on the overlay isn't a good idea either ;P

Nina sa...

Så nydelig dette var. Delikate farger.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning