Viser innlegg med etiketten slides. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten slides. Vis alle innlegg

søndag 30. november 2008

Sukkersøtt #18

Rosa juleutfordring på sukkersøtt denne uken. Jeg ble inspirert, og dette ble resultatet.

stempelmotivene langs kanten er far north star stamps, og er en del av den flotte juleplaten jeg fikk i posten her om dagen. Jeg har laget flere kort med stempler fra denne platen, og de kommer snart :)


slide ramme, malt med stensilmaling. rosa stempelsverte-pusse litt....mørkere rosa stempelsverte og litt pussing til :)


***
At sukkersøtt, there is a pink christmas challenge this week, here is my solution. The slide frame is painted with stencil paint, light and dark pink ink. It gave a great effect. The edges is stamped with stamps for north star stamps. I recieved some great stamps from them, and my result of this is soon to come here in my blog.
Posted by Picasa

fredag 22. august 2008

Kreativt avbrekk del 2

Det var ikke alle bildene som ville være med i går, så resten kommer her. Har prøvd meg på et par dorullkort, en artig liten sak.

stempeltrykk på glossy, litt blonde, blomster fra prima, og brads fra MM, teksten sier "happy" og produsenten kommer jeg ikke på i farta. Til og med noen raindrops har jeg fått brukt, det satt ganske langt inne :P


Dorullkort2


Et kort med flere ting jeg har prøvd og få brukt en stund, og på min kreative avstikker fikk jeg det plutselig til.prdukter fra MM,prima, magic mesh, ei ordbok, og DCWW


Og et detaljbilde.

***
Part two of my creative runaway. I have managed to use products that I have tried to use again and again, with no result. But this time!
Posted by Picasa

torsdag 21. august 2008

Et kreativt avbrekk

Noen ganger er det et avbrekk fra den vanlige hverdagen som er tingen, og det virket jammen meg denne gangen. Noen herlige kveldstimer i går gav resultater, og vel så virkningsfullt er det og ha med seg en begrensa mengde utstyr.


Jeg kjøpte meg noe bånd på en lokal butikk, og jammen fikk jeg til og bruke det også. Friendship er rub ons fra en blokk som jeg tror er produsert av DCWW.


"Sikt alltid mot månen, for selv om du bommer havner du blant stjernene" overheadark farget med alkoholblekk, div blomster fra prima og noe chipboard fra MM(forøvrig noe jeg virkelig har strevd med og få brukt), og en paisley som jeg ikke husker hvor jeg har fra.

En slide jeg prøvde meg på og pynte. tekstpapiret er fra ei bok jeg kjøpte her om dagen.

***
A runaway from the average life, resulted in several cards. So wonderful sitting in the evening, silence and cardmaking!
Posted by Picasa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning