Viser innlegg med etiketten north star stamps. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten north star stamps. Vis alle innlegg
søndag 21. desember 2008
tirsdag 16. desember 2008
Jul /christmas
Det går i juleforbredelser om dagen, og da blir det jo litt julekort og smågaver også.

Stjernene er embosset, god jul er stemplet på en glossy bakgrunn jeg har farget selv.

Stjernene er embosset, god jul er stemplet på en glossy bakgrunn jeg har farget selv.

Jeg har prøvd meg på å lage ei bretteeske, det blir jeg å gjøre igjen. Kjempekjekt når jeg bare skjønte hvordan jeg skulle gjøre det.
Etiketter:
antiskli,
bretteeske,
embossing,
jul/christmas,
mesh,
north star stamps,
prima
onsdag 3. desember 2008
North star stamps3
Tredje og siste runde med kort fra DT-søknaden min.

motivet er malt med Pro markers aquarelle og trykke fikk jeg da jeg kjøpte tusjene, er det ikke nusselig?!

motivet er malt med Pro markers aquarelle og trykke fikk jeg da jeg kjøpte tusjene, er det ikke nusselig?!
Etiketter:
antiskli,
blonde,
charms,
north star stamps,
pro markers
tirsdag 2. desember 2008
North star stamps 2
Ble ikke DT jobb på meg, men jeg er utrolig glad for den flotte muligheten jeg fikk til å delta, og de flotte stemplene da:D

En enkel tag laget med stensilmaling, distress ink og stickles

En enkel tag laget med stensilmaling, distress ink og stickles

Et glitrende kort. Farger som virkelig ligger nært hjertet mitt. Teksten er stemplet med distress og malt over med en vannpensel etterpå.

Litt lag på lag. Jeg begynte med en tanke om et til og fra kort, men tagen endte opp på et kort :P Det er bare å kle på glitterbrillene for tagen er sprayet godt med glimmer mist:)
***
More cards with stamps from North Star Stamps. I've used stickles, bling, glimmer mist, distress ink and Christmas colors for these cards. I didn't make it to a DT job, but I'm happy for the opportunity to participate, and I got this wonderful stamps.
Etiketter:
bling,
brads,
distress ink,
north star stamps,
stickles
mandag 1. desember 2008
North star Stamps 1
Jeg fikk en nydelig plate fra nort star stamps, og her kommer i tur og orden kortene jeg lagde med denne plata. Julekort syns jeg er skikkelig vanskelig å lage, men disse stemplene likte jeg veldig godt. Og blomsten som er på de første kortet...den er nyydelig!

Det kom noen tags i pakken også, og de voldte meg litt hodebry. Jeg hadde en plan, men fikk den liksom ikke lenger enn en tenkt plan. Men, når jeg nå fikk tenkt litt annerledes, ble jeg igrunn ganske fornøyd med resultatet.
Etiketter:
bling,
brads,
cracle accents,
glimmer mist,
MM,
north star stamps,
prima,
tag
søndag 30. november 2008
Sukkersøtt #18
Rosa juleutfordring på sukkersøtt denne uken. Jeg ble inspirert, og dette ble resultatet.

stempelmotivene langs kanten er far north star stamps, og er en del av den flotte juleplaten jeg fikk i posten her om dagen. Jeg har laget flere kort med stempler fra denne platen, og de kommer snart :)

stempelmotivene langs kanten er far north star stamps, og er en del av den flotte juleplaten jeg fikk i posten her om dagen. Jeg har laget flere kort med stempler fra denne platen, og de kommer snart :)

slide ramme, malt med stensilmaling. rosa stempelsverte-pusse litt....mørkere rosa stempelsverte og litt pussing til :)
***
At sukkersøtt, there is a pink christmas challenge this week, here is my solution. The slide frame is painted with stencil paint, light and dark pink ink. It gave a great effect. The edges is stamped with stamps for north star stamps. I recieved some great stamps from them, and my result of this is soon to come here in my blog.
Etiketter:
bling,
brads,
MM,
north star stamps,
prima,
slides,
stensilmaling
Abonner på:
Innlegg (Atom)










