Viser innlegg med etiketten north star stamps. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten north star stamps. Vis alle innlegg

søndag 21. desember 2008

o' jul med din glede/ Christmas

Her kommer noen flere julekort fra meg.





Juletreet så jeg i en blogg og fikk så lyst å prøve å lage et lignende.

***
More Christmascards from me. The Christmastree is a tree I saw in a blog, and was inspired to make my own.
Posted by Picasa

tirsdag 16. desember 2008

Jul /christmas

Det går i juleforbredelser om dagen, og da blir det jo litt julekort og smågaver også.


Stjernene er embosset, god jul er stemplet på en glossy bakgrunn jeg har farget selv.


Jeg har prøvd meg på å lage ei bretteeske, det blir jeg å gjøre igjen. Kjempekjekt når jeg bare skjønte hvordan jeg skulle gjøre det.


Stensilmaling, svertet med stempelpute.


***
Between christmaspreparations and work I make som space for crafting. The last days I have been making cards and small presents.
This box was so much fun making, after I found out how to fold it :P


Posted by Picasa

onsdag 3. desember 2008

North star stamps3

Tredje og siste runde med kort fra DT-søknaden min.

motivet er malt med Pro markers aquarelle og trykke fikk jeg da jeg kjøpte tusjene, er det ikke nusselig?!


Blonde og antisklimatte bak motivet :)


Jeg skulle prøve meg på å lage egen bakgrunn. distress ink og glimmer mist.


jeg prøvde meg på å lage stensiler...ser dere blomstene?

***
The last part of my DT-application. The first motive is colored with pro markers aquarelle, great pencils! On the second card i tried to make my own background :P Do you see the flowers?
Posted by Picasa

tirsdag 2. desember 2008

North star stamps 2

Ble ikke DT jobb på meg, men jeg er utrolig glad for den flotte muligheten jeg fikk til å delta, og de flotte stemplene da:D

En enkel tag laget med stensilmaling, distress ink og stickles


Et glitrende kort. Farger som virkelig ligger nært hjertet mitt. Teksten er stemplet med distress og malt over med en vannpensel etterpå.


Blomsterdetalj


Litt lag på lag. Jeg begynte med en tanke om et til og fra kort, men tagen endte opp på et kort :P Det er bare å kle på glitterbrillene for tagen er sprayet godt med glimmer mist:)

***
More cards with stamps from North Star Stamps. I've used stickles, bling, glimmer mist, distress ink and Christmas colors for these cards. I didn't make it to a DT job, but I'm happy for the opportunity to participate, and I got this wonderful stamps.



Posted by Picasa

mandag 1. desember 2008

North star Stamps 1

Jeg fikk en nydelig plate fra nort star stamps, og her kommer i tur og orden kortene jeg lagde med denne plata. Julekort syns jeg er skikkelig vanskelig å lage, men disse stemplene likte jeg veldig godt. Og blomsten som er på de første kortet...den er nyydelig!



Det kom noen tags i pakken også, og de voldte meg litt hodebry. Jeg hadde en plan, men fikk den liksom ikke lenger enn en tenkt plan. Men, når jeg nå fikk tenkt litt annerledes, ble jeg igrunn ganske fornøyd med resultatet.

Et nydelig swirlstempel.

***
Cards and tags made with stamps mainly from north star stamps! I think Christmas cards are really difficult to make, but after all I was quite satisfied with what I made this weekend.
The flower on the first card is soo beautiful, I love it!
Posted by Picasa

søndag 30. november 2008

Sukkersøtt #18

Rosa juleutfordring på sukkersøtt denne uken. Jeg ble inspirert, og dette ble resultatet.

stempelmotivene langs kanten er far north star stamps, og er en del av den flotte juleplaten jeg fikk i posten her om dagen. Jeg har laget flere kort med stempler fra denne platen, og de kommer snart :)


slide ramme, malt med stensilmaling. rosa stempelsverte-pusse litt....mørkere rosa stempelsverte og litt pussing til :)


***
At sukkersøtt, there is a pink christmas challenge this week, here is my solution. The slide frame is painted with stencil paint, light and dark pink ink. It gave a great effect. The edges is stamped with stamps for north star stamps. I recieved some great stamps from them, and my result of this is soon to come here in my blog.
Posted by Picasa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning