Viser innlegg med etiketten panduro. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten panduro. Vis alle innlegg

onsdag 8. april 2009

Guttekonfirmant

Jeg oppdaget her om dagen at jeg visst har laget en del jentekonfirmasjonskort....så da må jeg bryne hodet på noen guttekort.
Her er et.

Jeg tror jammen jeg kommer til å bruke motivet flere ganger, det må nå vel kunne klaffe selv om de fleste konfirmasjonene er etter at snowboardsesongen er over :P
Posted by Picasa

lørdag 4. april 2009

You r' a star

Nok ei stampotiquejente

Jepp....i dag har det vært sool her:P


detalj. blomsten har jeg laget selv av en blomndebit, og sprayet med glimmer mist og selvlaget glitterspray.

***

Another stampotiquegirl :D
yess...look at all the sun we had here today! it even made shadows on my card:P
The flower is selfmade, with a bit of lace, glimmer mist, and mist made by me.
Posted by Picasa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning