Viser innlegg med etiketten lace. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten lace. Vis alle innlegg

søndag 16. august 2009

Bryllup/ Wedding


Jeg syns bryllupskort er nesten like vanskelig å lage som dåpskort og har leenge plagdes veldig med dem...men så var jeg hjemme i Kristiansand noe som betød en tur innom hobbyhimmelen...og der fikk jeg med meg dette stempelet hjem. Og ja...det gav resultater.
Beklager litt dårlige bilder, men jeg skulle levere fra meg kortene, og kom plutselig på at de ikke var avfotografert.


nesten likt...men dog ikke :)
Posted by Picasa

lørdag 4. april 2009

You r' a star

Nok ei stampotiquejente

Jepp....i dag har det vært sool her:P


detalj. blomsten har jeg laget selv av en blomndebit, og sprayet med glimmer mist og selvlaget glitterspray.

***

Another stampotiquegirl :D
yess...look at all the sun we had here today! it even made shadows on my card:P
The flower is selfmade, with a bit of lace, glimmer mist, and mist made by me.
Posted by Picasa

tirsdag 10. februar 2009

Pink


Åhh...endelig har jeg fått meg flere av disse nyydelige stempelmotivene!
Tusen takk Lone!


Detalj.

***

Finally, I have got more of these beautiful motives!
Posted by Picasa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning