Viser innlegg med etiketten konfirmant. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten konfirmant. Vis alle innlegg

onsdag 8. april 2009

Guttekonfirmant

Jeg oppdaget her om dagen at jeg visst har laget en del jentekonfirmasjonskort....så da må jeg bryne hodet på noen guttekort.
Her er et.

Jeg tror jammen jeg kommer til å bruke motivet flere ganger, det må nå vel kunne klaffe selv om de fleste konfirmasjonene er etter at snowboardsesongen er over :P
Posted by Picasa

onsdag 28. januar 2009

Jeg er her, og jeg lager! / I'm still here...and still creating.

Om ikke så aktiv på blogfronten, så blir det nå litt kreering i heimen. Det har blitt noen LOer, utrolig artig å lage litt med bilder igjen.
Her er noen kort jeg har laget på "scrappetreff" hos min gode venninne! En lang kveld, og en superkoselig formiddag med scrapping og kort! :)


Magnoliajente med hjerter....hun er så søt :)


Detalj.



Jeg har prøvd meg på noen konfirmasjonskort. Mønsterarket bak teksten er grønt...hurra for blitz, skyggen over ansiktet hennes er vel en kombinasjon av meg og blitzen :P

Jeg har hatt den store ære å få noen awarder og utfordringer i den siste tiden, tusen takk Inger, Nina B og Filharmonica, det varmer!


***
I'm still here. Since last post I have made som LO's, and here are some of the cards I have made on a "scrapdate" with a good friend of mine. Isn't the magnolia girl soo cute? :)
I can feel some creativity crawl over me...but I should be a good housewife and use my energy on some useful housetasks.
Posted by Picasa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning