Viser innlegg med etiketten antiskli. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten antiskli. Vis alle innlegg

tirsdag 16. desember 2008

Jul /christmas

Det går i juleforbredelser om dagen, og da blir det jo litt julekort og smågaver også.


Stjernene er embosset, god jul er stemplet på en glossy bakgrunn jeg har farget selv.


Jeg har prøvd meg på å lage ei bretteeske, det blir jeg å gjøre igjen. Kjempekjekt når jeg bare skjønte hvordan jeg skulle gjøre det.


Stensilmaling, svertet med stempelpute.


***
Between christmaspreparations and work I make som space for crafting. The last days I have been making cards and small presents.
This box was so much fun making, after I found out how to fold it :P


Posted by Picasa

onsdag 3. desember 2008

North star stamps3

Tredje og siste runde med kort fra DT-søknaden min.

motivet er malt med Pro markers aquarelle og trykke fikk jeg da jeg kjøpte tusjene, er det ikke nusselig?!


Blonde og antisklimatte bak motivet :)


Jeg skulle prøve meg på å lage egen bakgrunn. distress ink og glimmer mist.


jeg prøvde meg på å lage stensiler...ser dere blomstene?

***
The last part of my DT-application. The first motive is colored with pro markers aquarelle, great pencils! On the second card i tried to make my own background :P Do you see the flowers?
Posted by Picasa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning