Viser innlegg med etiketten card. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten card. Vis alle innlegg

mandag 14. november 2011

Gratulerer


 

Et gratulasjonskort som kan brukes til bryllup eller en annen passende anledning. Føyer seg vel i rekken av C&S kort som jeg lager for tiden. 
Posted by Picasa

mandag 31. oktober 2011

En god klem



jeg har endelig blitt litt flinkere å bruke spellbinderdiesene mine, og stilen på dette kortet kan vel kalles C&S.




***
The text says "friendship is a good hug, just when it's needed.
Posted by Picasa

mandag 3. oktober 2011

fredag 12. august 2011

kjærlighet #2





Mer kjærlighet. Kortet er opprinnelig tenkt som bryllupskort, men kan jo absolutt brukes til andre anledninger også.


 
Detaljer. Hjertet er klipt ut på frihånd.
Crate paper...mmm....så mye fine papirer! 
                    
Posted by Picasa

mandag 8. august 2011

Kjærlighet

Det er visst noen som liker kortene jeg lager, plutselig har jeg fått flere forespørseler om å lage kort. Denne runden har det gått i bryllupskort, noen av dem er i vist i innleggene før her....og nå kommer de kortene der jeg tenkte at jeg skulle gjøre noe annet en det jeg hadde gjort forrige runden :)

Det dreier seg jo om kjærlighet :)

Posted by Picasa

torsdag 4. august 2011

a million little things




 
Godt vennskap er verdt mer enn all verdens penger.

 


Posted by Picasa

torsdag 21. juli 2011

mandag 18. juli 2011

Until further notice


Teksten sier vel det meste :)
Posted by Picasa

fredag 1. juli 2011

Gratulerer

Detaljene først denne gangen.
3D puter og egenlaget bakgrunn, og noen glitrende roser :)

Jeg fortsetter med mine noe blurry bilder, men oppsettet kommer frem og kortet har reist sin vei.
Så nå skal jeg blogghoppe meg rundt i opptil flere flotte blogger, strålende syssel :)
Posted by Picasa

tirsdag 21. juni 2011

Friendship

Hos Stamp Something er utfordringen denne uken å bruke mønsterark. "Heia restebunken" sier bare jeg :)

Bildebiten og teksten er festen med 3-d puter og gir litt dimensjon til kortet.

***
Over at Stamp Something is this weeks challenge to make something with patterned papers, "go leftovers!"
Picture and text is fastened with 3D-glue and stands out from the rest.

Posted by Picasa

mandag 20. juni 2011

Ord

Bakgrunn laget med distress ink og den fine fuglen fra Tim Holtz. Etter noen måneders pausen har jeg gjennoppdaget kjærligheten til spellbinderdiesene, de er jo utrolig anvennelige.
Kortet passer også til utfordringen "animals" hos Wednesday Stamper

Ordene fra technique Tuesday, samme som på bryllupskortet under...så mange fine ord! :) Lagt på med 3d-puter, så det ble litt dybdevariasjoner på kortet.

***

A card with words from technique Tuesday, and my wonderful spellbinderdies. Background made with distress ink, and the beautiful bird from Tim Holtz.
This card is participating in Wednesday stampers challenge "animals".
Posted by Picasa

søndag 12. juni 2011

Those who look for beauty find it.

Bakgrunn laget med hjemme-mist og dabber.
Jubler litt for fortsatt bruk av restepapir og gamle ferdigtrykte trykk...godt det ikke er ferskvare :p
Kortet er med på utfording #6 "vannteknikk" hos Scrap´ a´Long utfordringsblogg

***
The background is made with homemade-mist, and Ranger dabber.
A hip-hip hooray for still using left-over papers. :)
Posted by Picasa

onsdag 8. juni 2011

Våg å drømme

Et trykk jeg har hatt liggende ferdigfarga lenge, så blei det montert på rammen som er stempla med swirls...så gikk det et par mnd og så ble det til dette kortet her.



***
A card made with a motive that have been on my desk for a few months. The text says, dare to dream.
Posted by Picasa

fredag 3. juni 2011

Sugar bowl #61

Jeg laget dette kortet til sugar bowls utfordring nr 61, ei skisseutfordring. Blomsten er laget selv med spellbinderdies.

***
My card for Suger Bowls challenge #61. The flower is made with spellbinderdies and a big brad.
Posted by Picasa

mandag 16. mai 2011

Venner

Kvalifiserer vel til CS-kort.


***
CS-card.
The text says; Friends makes the world a good place to be.
Posted by Picasa

tirsdag 10. mai 2011

#2 4år

En flott gutt som hadde bursdag her om dagen, da må det til et bursdagskort.
Jeg hadde jo helt glemt hvor greit det var med alfabeter man kan trykke ut akkurat de bokstavene man trenger :)

***

Birthdaycard for a wonderful 4 year old boy.
Posted by Picasa

onsdag 4. mai 2011

4 år


Bursdagskort til en liten venn :)

***
Birthdaycard for a friend of my children who turned 4 some days ago.
Posted by Picasa

onsdag 21. januar 2009

A card!!


A card! I have made a card! I used som elements from som challenges I thougt of when I made the card, but most of all it was soo good to make something again!


Buttons


Finally, I have gesso paint, and lumiere!
Posted by Picasa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning