Viser innlegg med etiketten card. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten card. Vis alle innlegg
mandag 14. november 2011
mandag 31. oktober 2011
En god klem
jeg har endelig blitt litt flinkere å bruke spellbinderdiesene mine, og stilen på dette kortet kan vel kalles C&S.
Etiketter:
blomster,
card,
craft your passion challenge blog,
distress ink,
fjær,
kort,
spellbinder
mandag 3. oktober 2011
Forever friends
Etiketter:
billett,
card,
fjær,
kort,
Notabene,
scrapperiket utfordringsblogg,
spellbinder
fredag 12. august 2011
kjærlighet #2

Mer kjærlighet. Kortet er opprinnelig tenkt som bryllupskort, men kan jo absolutt brukes til andre anledninger også.
Etiketter:
bazzill,
bling,
bryllup,
card,
crate paper,
kjærlighet,
kort,
My Minds Eye
mandag 8. august 2011
Kjærlighet
Det er visst noen som liker kortene jeg lager, plutselig har jeg fått flere forespørseler om å lage kort. Denne runden har det gått i bryllupskort, noen av dem er i vist i innleggene før her....og nå kommer de kortene der jeg tenkte at jeg skulle gjøre noe annet en det jeg hadde gjort forrige runden :)
Det dreier seg jo om kjærlighet :)
Etiketter:
bryllup,
card,
grungeboard,
kort,
My Minds Eye,
Tim Holtz
torsdag 4. august 2011
torsdag 21. juli 2011
mandag 18. juli 2011
fredag 1. juli 2011
Gratulerer
Detaljene først denne gangen.
3D puter og egenlaget bakgrunn, og noen glitrende roser :)
3D puter og egenlaget bakgrunn, og noen glitrende roser :)
Jeg fortsetter med mine noe blurry bilder, men oppsettet kommer frem og kortet har reist sin vei.
Kortet er med i Anonyme Scrapperes 1-årsfeiringsutfordring
Så nå skal jeg blogghoppe meg rundt i opptil flere flotte blogger, strålende syssel :)
Etiketter:
anonyme scrappere,
bryllup,
card,
H2o maling,
kort,
Nielsensnyskapte,
roser
tirsdag 21. juni 2011
Friendship
Hos Stamp Something er utfordringen denne uken å bruke mønsterark. "Heia restebunken" sier bare jeg :)
Bildebiten og teksten er festen med 3-d puter og gir litt dimensjon til kortet.
***
Over at Stamp Something is this weeks challenge to make something with patterned papers, "go leftovers!"
Picture and text is fastened with 3D-glue and stands out from the rest.
Etiketter:
bazill,
card,
chatterbox,
kort,
My Minds Eye,
Stamp Something
mandag 20. juni 2011
Ord
Bakgrunn laget med distress ink og den fine fuglen fra Tim Holtz. Etter noen måneders pausen har jeg gjennoppdaget kjærligheten til spellbinderdiesene, de er jo utrolig anvennelige.
Kortet passer også til utfordringen "animals" hos Wednesday Stamper
Kortet passer også til utfordringen "animals" hos Wednesday Stamper
Ordene fra technique Tuesday, samme som på bryllupskortet under...så mange fine ord! :) Lagt på med 3d-puter, så det ble litt dybdevariasjoner på kortet.
***
A card with words from technique Tuesday, and my wonderful spellbinderdies. Background made with distress ink, and the beautiful bird from Tim Holtz.
This card is participating in Wednesday stampers challenge "animals".
This card is participating in Wednesday stampers challenge "animals".
Etiketter:
card,
distress ink,
kort,
Nielsensnyskapte,
spellbinder,
technique tuesday,
tekst,
Tim Holtz
søndag 12. juni 2011
Those who look for beauty find it.
Bakgrunn laget med hjemme-mist og dabber.
Jubler litt for fortsatt bruk av restepapir og gamle ferdigtrykte trykk...godt det ikke er ferskvare :p
Kortet er med på utfording #6 "vannteknikk" hos Scrap´ a´Long utfordringsblogg
Kortet er med på utfording #6 "vannteknikk" hos Scrap´ a´Long utfordringsblogg
***
The background is made with homemade-mist, and Ranger dabber.
A hip-hip hooray for still using left-over papers. :)
onsdag 8. juni 2011
Våg å drømme
Et trykk jeg har hatt liggende ferdigfarga lenge, så blei det montert på rammen som er stempla med swirls...så gikk det et par mnd og så ble det til dette kortet her.
***
A card made with a motive that have been on my desk for a few months. The text says, dare to dream.
Etiketter:
american crafts,
bling,
card,
H2o,
kort,
MM,
stickles,
Sugar nellie,
swirls,
Tim Holtz,
tiny alphabet
fredag 3. juni 2011
Sugar bowl #61
Jeg laget dette kortet til sugar bowls utfordring nr 61, ei skisseutfordring. Blomsten er laget selv med spellbinderdies.
***
My card for Suger Bowls challenge #61. The flower is made with spellbinderdies and a big brad.
Etiketter:
akvarellblyanter,
bling,
brad,
card,
kort,
spellbinder,
Sugar nellie,
The Sugar Bowl
mandag 16. mai 2011
tirsdag 10. mai 2011
#2 4år
En flott gutt som hadde bursdag her om dagen, da må det til et bursdagskort.
Jeg hadde jo helt glemt hvor greit det var med alfabeter man kan trykke ut akkurat de bokstavene man trenger :)
***
Birthdaycard for a wonderful 4 year old boy.
onsdag 4. mai 2011
4 år
Bursdagskort til en liten venn :)
***
Birthdaycard for a friend of my children who turned 4 some days ago.
onsdag 21. januar 2009
A card!!
Abonner på:
Innlegg (Atom)

















