Det er visst noen som liker kortene jeg lager, plutselig har jeg fått flere forespørseler om å lage kort. Denne runden har det gått i bryllupskort, noen av dem er i vist i innleggene før her....og nå kommer de kortene der jeg tenkte at jeg skulle gjøre noe annet en det jeg hadde gjort forrige runden :)
Det dreier seg jo om kjærlighet :)

