tirsdag 15. juli 2008

Kreativitet-til tider en utfordring

Det er så utrolig mange kreative sjeler i denne web-verden, så utrolig mange og bli inspirert av og til tider tenke "åh, om jeg bare kunne få til det der selv"
Jeg syns det er innmari artig og kreere, men det fine "der ute" kan virkelig ta luven av meg. Utfordringen for meg består i og lukke øynene for det store får-ikke-til-trollet, og la det stå til. Innimellom blir jeg egentlig helt ok fornøyd, og noen ganger er jeg ikke i nærheten av og være fornøyd, og noen ganger får jeg ikke en gang til og lage noe som helst.
I denne bloggen tenkte jeg å poste forhåpentligvis noe av det jeg blir fornøyd med, og kanskje også noen av de tingene jeg plages med.

Hjertelig velkommen innom til deg som er og kikker.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning