lørdag 19. juli 2008

Jasså ja.

Det kan se ut til at jeg kommer inn på skole. Kanskje burde jeg vært strålende fornøyd, men jeg kjenner vel egentlig mest at jeg lurer på hva i alle dager jeg gjør nå? Kjempekjekt og være ferdig med ei utdanning om en 3-4år, men det er et stykke unna her jeg bor, og logistikken kommer til og bli i overkant kronglete. Jeg heller vel mest mot og utsette det ett år eller to, men jaggu hadde det vært deilig og hatt et papir på at man faktisk var "noe". Jeg får kle på meg den store tenkehatten og se hva jeg kommer frem til.

1 kommentar:

Nina B. sa...

ååå grattis snuppa! Håper du kommer fram til en løsning som passer deg...skjønner at det ikke er enkelt å få til alltid, samtidig som det nok er godt å komme igang med studiene...lykke til uansett!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning