søndag 27. juli 2008

En relativt kreativ helg. (weekend projects)


Med gode barnevakter fikk mor tid til litt unnasniking, og det har sålangt resultert i noen kort, og to halvferdige LOer.

Jeg hadde ett trykk som jeg liker så godt, men sålangt ikke har klart og bruke...men denne gangen klarte jeg det!
***
I love this motive, but to use it have been a challenge...but this time, I made it!


Mønsterarbakgrunner syns jeg er vanskelig, men jeg har prøvd meg på et her.

***
Patterned paper as background is so difficult, I think. Here I have given it a try.


Detalj fra kortet over
***
detail.


Et nytt forsøk på bryllupskort. dymo tapen sier "du og jeg". bakgrunnen er maskeringstape og dottie ann, farget med dabber og en rustrød stempelpute.

***
Another chapter in me trying to make weddingcards. The background is painting-tape and dottie ann, coloured with acrylic dabber and a rusty red stamppad.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

finnabair sa...

I like the first one the best:)

Therese sa...

Herlighet for en produksjon du har hatt snuppa. Så utrolig mye fint å se.
Du har fått sikkelig dreisen på bruken av dottie ann, der sliter jeg maks. Men det kommer seg nok.

Det øverste kortet med brushstroke stempelet er bare så nydelig. Er veldig svak for de motivene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning