Det går mye i blomster hos meg for tiden, egentlig litt deilig og plutselig få til og bruke noen av alle de blomstene jeg har samlet på en stund. Denne gangen har jeg også fått med litt ekstra stempling, siden mye av utstyret mitt ligger nedpakket er blir det oft slik at alt man gjerne skulle hatt med er ikke er helt tilgjengelig.

Stempler fra stempelglede, og Aud design
Primablomster, brad fra american crafts, blingblomster fra lokal butikk, og en knapp av ukjent opphav. kartongen er fra bazill.
Sist men ikke minst har jeg gjort et forsøk med en masse glimmer mist, det gir en finfin effekt i rl, men det var neimen ikke så enkelt og ikke få papiret krøllete.
Kortet, fargene er noe mørkere i rl. Var ikke helt enkelt og få til riktig lys med kameraet.

Detaljer. Jeg syns min venn stempelet(stempelglede) er så nydelig, og lekre swirls(Aud design) som gjør seg bra nesten uansett hvor de brukes!
***
Lots of glimmer mist, some flowers and a beautiful "my friend" motive(stempelglede). A fun card to make!