Viser innlegg med etiketten 4"x6". Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten 4"x6". Vis alle innlegg

mandag 15. juni 2009

Sukkersøtt #44

Jeg har prøvd meg på sukkersøtts utfordring #44, som var en blomstrende utfordring. Størrelsen på kortet er 6"x4".


Blomstrende detaljer.


***

I have tossed myself into sukkersøtts challenge #44. Lots of flowers it said...and this is my try.
Posted by Picasa

fredag 5. juni 2009

Fly....


Jammen er det ikke enda en egenlaget bakgrunn :D 4" x 6", jeg tror jeg liker formatet :P
Jeg var i det poetiske hjørnet da jeg lagde dette kortet...og sommerfugler er nå egentlig ganske søte?
Fargene er nok litt klarere enn de ble på bildet, litt rødere også.

God helg :)

***
The text says " Take the chance, fly." Another selfmade bacground, same technique as the previous cards. By the way.....butterflies are quite cute?
Happy weekend!
Posted by Picasa

tirsdag 2. juni 2009

Bakgrunner/ Backgrounds

Det er egentlig ganske artig å lage egne bakgrunner. Første kortet var vel egentlig til en utfordring når jeg tenker meg om, men som så mange ganger før...ble det avglemt :P



Bakgrunnen er laget med distress, gesso og cuttlebug embossingdies.


Detaljer.

***
Actually, it's quite funny to make my own bacgrounds. The first is made with distress, and when I think really hard, it's probably made for a challenge....and forgotten.
The second is made with distress, gesso and cuttlebug embossing dies.


Posted by Picasa

søndag 31. mai 2009

Takk



Et enkelt kortsom kan brukes til så mangt. Jeg har fått brukt litt restepapir, en av mine nye spellbinder dies:D og retroflowerpunchen min. Motivet har jeg kjøpt på papirloftet.

***
A card that says Thank you, and could be used for different occasions. I have used left overs, one of my new spellbinderdies, and my retroflower punch. The motive is bought at the Norwegian store Papirloftet.

Posted by Picasa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning