tirsdag 25. august 2009

Majaroni


Et kort jeg lager for en liten stund siden, majaroni "sagoväsen" fra Tingtura design. Malt med distress ink :)

Posted by Picasa

fredag 21. august 2009

Dåpskort


Bestillingskort til ei lita snuppe :)


Detaljbilde.


***

Card made for a gorgeous little girl :)
Posted by Picasa

søndag 16. august 2009

Bryllup/ Wedding


Jeg syns bryllupskort er nesten like vanskelig å lage som dåpskort og har leenge plagdes veldig med dem...men så var jeg hjemme i Kristiansand noe som betød en tur innom hobbyhimmelen...og der fikk jeg med meg dette stempelet hjem. Og ja...det gav resultater.
Beklager litt dårlige bilder, men jeg skulle levere fra meg kortene, og kom plutselig på at de ikke var avfotografert.


nesten likt...men dog ikke :)
Posted by Picasa

fredag 24. juli 2009

Trykkpressa Juli


Ett trykks månedlige utfordring "trykkpressa" ønsket stjerner....og jeg har prøvd med denne mnd. Her er mine to kort, med de søte stampotiquejentene.

Mer stjerner:)

***
The norwegian magazine "ett trykk" has a monthly challenge called "trykkpressa", and for July they wanted stars.....so I tried stars :)
my two cute? stampotique girls!
Posted by Picasa

lørdag 18. juli 2009

Dåpskort


Dåpskort til ei lita snuppe, laget på bestilling.

Detaljer.

***
A christeningcard for a little girl :)
Posted by Picasa

onsdag 15. juli 2009

Sommerblomst/ summerflower

valmue

Det blir ikke mye scrapping om dagene, men bilder...det blir det mer av. Jeg har fått meg nytt kamera, ei ny linse og blitz og da blir tiden brukt til testing...i tillegg til å nyte det deilige været vi har hatt de siste dagene.

God sommer!! :D

***
There isn't much scrapping here these days. The lovely weather, lack of scrappinginspiration and some new photoequipment takes mye time these days...but I think it's great use of minutes and hours :)


mandag 6. juli 2009

Min venn/ My friend


Gode venner er gull verdt, så da ble det et vennekort!


Detaljer.


Detaljer


***
A good friend is worth more than gold, so I made a card for a friend.
Posted by Picasa

lørdag 4. juli 2009

"Sjåpping og sjampanje..."

Mon tro om shopping vil få kreativiteten min tilbake? Champagne blir det lite av når man har arbeid....men for hjernehelsa er det sikkert like greit :P
Eller kanskje noen kan fortelle meg hvor den har tatt veien? Nå har jeg sittet i laaang tid og sett på scrappesaker og ventet på å se "lyset", ment til ingen nytte *sukk*
Jeg har vært på bloggrunde, forum, gamle scrappeblader...ja jeg har til og med saumfart mine egne kort for å kanskje lifte meg selv...til ingen nytte.
Været er fint, inspirasjonsgodterier i posen her ved siden av...og alt uten virkning..

Hva er trylleformelen?

mandag 29. juni 2009

Magi/ Magic


Detaljene først denne gangen.


Bildet har jeg tatt selv, og i fjor høst rakk jeg å ta bilde et par dager før bladene plutselig var borte :)
Størrelse 6"x6".
***
Detail picutre first this time. The text says "Magic is to believe in yourself. If you manage to do so, you can make anything happen."
-Goethe-
Beautiful quote:D
The picture is taken by me, last fall...a few days before all the leaves were gone.
The card is 6" x6".
Posted by Picasa

torsdag 25. juni 2009

Brettekort/ Folding card


Forandring fryder sies det....jeg prøvde meg på å lage noe annet enn helt vanlige kort. Ble sånn passe fornøyd :P


Under "lokket"


***
I have tried to make something else than my "usual" cards....almost satisfied with the result.
The text says "happy birthday"
Posted by Picasa

fredag 19. juni 2009

De beste ønsker/ Best wishes


Konfirmasjonskort.


Detaljer.
Tim Holtz masks, spellbinders, masse glimmermist og tekst fra lissie design
Posted by Picasa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning