Mon tro om shopping vil få kreativiteten min tilbake? Champagne blir det lite av når man har arbeid....men for hjernehelsa er det sikkert like greit :P
Eller kanskje noen kan fortelle meg hvor den har tatt veien? Nå har jeg sittet i laaang tid og sett på scrappesaker og ventet på å se "lyset", ment til ingen nytte *sukk*
Jeg har vært på bloggrunde, forum, gamle scrappeblader...ja jeg har til og med saumfart mine egne kort for å kanskje lifte meg selv...til ingen nytte.
Været er fint, inspirasjonsgodterier i posen her ved siden av...og alt uten virkning..
Hva er trylleformelen?