
Jeg følger opp avtalen jeg har med meg selv om flere "gratulerer med dagen kort". Stempeltrykket har jeg hatt liggende lenge, og endelig kom det til nytte.

Detaljer....lenge leve blitzlys:S
***
I'm following the agreement with myself and have made another "happy birthdaycard".
The motive has been on my desk for a long time, and finally it's on a card :)