Det kan vel nesten kalles en revolusjon, jeg har fått meg skriver! en Canon pixma ip610. Jeg er lykkelig! I går pakket jeg den opp, og har fått satt i fargekasettene og i kveld skal jeg teste den.
Og så...jammen har jeg fått påbegynt en ordentlig scrappeplass også. Jeg har tenkt og tenkt og ønsket og ønsket, og nå er det endelig i gang.
har fått satt opp pulten, eller...min pappa fikk satt opp pulten. Godt og ha feriegjester med tiltakslyst. Nå spekulerer jeg i ulike løsninger på hyller, så om det er noe som har noen gode ideer så tar jeg gjerne imot!