Viser innlegg med etiketten hyller. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten hyller. Vis alle innlegg

mandag 18. august 2008

Endelig!

Det kan vel nesten kalles en revolusjon, jeg har fått meg skriver! en Canon pixma ip610. Jeg er lykkelig! I går pakket jeg den opp, og har fått satt i fargekasettene og i kveld skal jeg teste den.

Og så...jammen har jeg fått påbegynt en ordentlig scrappeplass også. Jeg har tenkt og tenkt og ønsket og ønsket, og nå er det endelig i gang.
har fått satt opp pulten, eller...min pappa fikk satt opp pulten. Godt og ha feriegjester med tiltakslyst. Nå spekulerer jeg i ulike løsninger på hyller, så om det er noe som har noen gode ideer så tar jeg gjerne imot!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning