Uttrykket på denne stampotiquejenta er verdt maaange gode smil....

Swirlen har jeg modifisert selv *kry* den er dekket først med glossy accents, og så drysse jeg godt med sugar coating(tror de var det det het)

Swirlen har jeg modifisert selv *kry* den er dekket først med glossy accents, og så drysse jeg godt med sugar coating(tror de var det det het)

