Viser innlegg med etiketten doodlebug. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten doodlebug. Vis alle innlegg

fredag 27. mars 2009

Oops!

Uttrykket på denne stampotiquejenta er verdt maaange gode smil....


Swirlen har jeg modifisert selv *kry* den er dekket først med glossy accents, og så drysse jeg godt med sugar coating(tror de var det det het)


Detaljer.
Posted by Picasa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning