I utfordring nr. 3 skulle man bruke noe om igjen. og det ferdige produktet skulle ikke være et kort. Jeg har endelig fått brukt en liten boks jeg har hatt liggende lenge, en tom snusboks(metallboks) av alle ting :P

En liten glitrende minneboks.

Fra siden.

"my memories"
***
In challenge number 3 you should reuse something, and the result could not be a card. I have reused a tiny tinbox.
I've made the flowers of bazzill and a patterned paper. My fingers are sticky after gluing :P
Materiale: en boks, charms, brad, bazill, mønsterarkrest, acrylic dabber, glitter, glossy accents