Viser innlegg med etiketten charm. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten charm. Vis alle innlegg

søndag 16. november 2008

I just call to say....

Et litt annerledes kort, inspirert av sangen jeg gikk og sang på i hele går.
I just call to say....I looove youu! :)





***
A card made with inspiration from the song I sang on all yesterday: "I just call to say...I love you"
Posted by Picasa

lørdag 4. oktober 2008

Utfordring 3/challenge 3

I utfordring nr. 3 skulle man bruke noe om igjen. og det ferdige produktet skulle ikke være et kort. Jeg har endelig fått brukt en liten boks jeg har hatt liggende lenge, en tom snusboks(metallboks) av alle ting :P


En liten glitrende minneboks.


Fra siden.


"my memories"

***
In challenge number 3 you should reuse something, and the result could not be a card. I have reused a tiny tinbox.
I've made the flowers of bazzill and a patterned paper. My fingers are sticky after gluing :P

Materiale: en boks, charms, brad, bazill, mønsterarkrest, acrylic dabber, glitter, glossy accents
Posted by Picasa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning