Viser innlegg med etiketten award. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten award. Vis alle innlegg

mandag 22. september 2008

Award




Tilfeldig surfet jeg innom Ingrid som hadde fått en award...og jammen, hun har gitt en award til meg!
Tusen takk Ingrid, kjempekoselig :)

Jeg skal gi den videre til 5 scrappere, det er neimen ikke lett og velge fem, for det er jo så mange flinke!
***
I got this award from Ingrid, thank you so much :)
I have to choose 5 scrappers, wich is hard...there are som many wonderful scrappers!

Finnabair: I love all your creativity. Your style is smashing! :)

Daniel: Du lager alldeles lekre kort! Utrolig kreative løsinger og vidunderlig bruk av pynt og farger.

Heidi: Scrappingen din er rålekker, også så masse herlige detaljer!

scrapperlicious: You create wonderful art! All your amazing details, and wonderful colors.

Lene: Du er en kjempeinspirasjon!

mandag 18. august 2008

En award



Du snille søte Maiken, tusen takk for utrolig mye flotte kommentarer! og, tusen takk for awarden jeg fikk av deg





Awardens regler:

1. The winner can put the logo on her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs. ( Jeg følger ikke regelen helt og nominerer bare 3)

4. Put links of those blogs on yours.

5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominated.


Jeg vil da få nominere disse kreative sjelene:


2. Nina

3. Lene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning