Viser innlegg med etiketten AA-design. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten AA-design. Vis alle innlegg

mandag 6. oktober 2008

Sukkersøtt #10

Jeg fikk noen nyydelige små bilder av en fotograf jeg kjenner, og her har jeg prøvd meg på et par kort, bildene er endret litt i forhold til sin originalform.
Kortene er i størrelsen 6"x3", og jammen meg passer de til brunt/grønt utfordringen på sukkersøtt.

Til en venn, Stempelgedes nyyydelige stempler.


Detaljbilde av blomsten, stemplet med en AA-sommefugl..og dynket med glimmermist. Jeg har leita en stund etter noe å plassere denne på...og plutselig :)


Detaljbilde kort nr2.

Tenkte å gi det til han jeg fikk bildene av, så får han se at jeg fikk til noe med hans vakre bilder.
Tusen takk Johannes.

***
A phtographerfriend of mine gave me some miniphotos.
Here I have tried to use some of them in my cards.
Maybe I'll make more of these cards...so funny to have real photos on my cards :)
Thank you Johannes :)
Posted by Picasa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning