lørdag 27. desember 2008

Sukkersøtts julekalender/ Sukkersøtts christmas calendar.

Jeg har laget noen kort til Sukkersøtts julekalender. To av kortene er vist i tidligere innlegg, og her kommer et par til. Pussig at julekortlaginga er ferdig....kanskje starte på neste års produksjon?

Jeg syns disse barnemotivene er så søte, måtte jeg bare hatt flere av dem.


Jeg har en del rub on sitater fra DCWW, og endelig har jeg fått brukt ett av dem, og til og med bånd har jeg fått brukt.


***
Two cards for Sukkersøtts Christmas calendar. I love the sweet vintagemotives on the first card, just so sad that this one is the last I have.*sigh*. Finally I have made something with one of my quote rub ons from DCWW, I have even used bands.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Rasofiel sa...

Denne var veeldig annerledes og stilig :O))

Og takk for den koselige kommentaren på dias kalenderen min :D Ja, det er en bra julegave! Hun som fikk min ble i hvertfall hoppende glad <3 *lol* Ha et vidunderlig nyttår :O) klem*vyanmica

Lone sa...

Kjempeflott!!
og du - jeg kan trykke opp noen flere av de barnemotivene til deg, vet du!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning