mandag 1. desember 2008

North star Stamps 1

Jeg fikk en nydelig plate fra nort star stamps, og her kommer i tur og orden kortene jeg lagde med denne plata. Julekort syns jeg er skikkelig vanskelig å lage, men disse stemplene likte jeg veldig godt. Og blomsten som er på de første kortet...den er nyydelig!



Det kom noen tags i pakken også, og de voldte meg litt hodebry. Jeg hadde en plan, men fikk den liksom ikke lenger enn en tenkt plan. Men, når jeg nå fikk tenkt litt annerledes, ble jeg igrunn ganske fornøyd med resultatet.

Et nydelig swirlstempel.

***
Cards and tags made with stamps mainly from north star stamps! I think Christmas cards are really difficult to make, but after all I was quite satisfied with what I made this weekend.
The flower on the first card is soo beautiful, I love it!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

finnabair sa...

ohh,I really like the first one :)

Helèn sa...

Du e altså så flink snuppa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning