tirsdag 2. desember 2008

North star stamps 2

Ble ikke DT jobb på meg, men jeg er utrolig glad for den flotte muligheten jeg fikk til å delta, og de flotte stemplene da:D

En enkel tag laget med stensilmaling, distress ink og stickles


Et glitrende kort. Farger som virkelig ligger nært hjertet mitt. Teksten er stemplet med distress og malt over med en vannpensel etterpå.


Blomsterdetalj


Litt lag på lag. Jeg begynte med en tanke om et til og fra kort, men tagen endte opp på et kort :P Det er bare å kle på glitterbrillene for tagen er sprayet godt med glimmer mist:)

***
More cards with stamps from North Star Stamps. I've used stickles, bling, glimmer mist, distress ink and Christmas colors for these cards. I didn't make it to a DT job, but I'm happy for the opportunity to participate, and I got this wonderful stamps.



Posted by Picasa

1 kommentar:

Helèn sa...

Kor til jul??!! JA Takk :D Flinke snuppa!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning