mandag 12. januar 2009

Tiden flyr! /Time flies!


Det er snart en uke siden jeg postet her sist!

Jeg har rota bort inspirasjonen min og får ikke til å lage ett eneste kort.

Men, jeg har laget noen LOer. Det er så lenge siden jeg har scrappet, at nå fant jeg ut at jeg måtte ta rev i seilene og få laget noe. Julegavene lå å glimret i plasten sin, og det var bare å sette i gang.

Kanskje poster jeg en LO eller to, men føler jeg har litt lite dreisen på scrappinga til å legge ut noe enda:P



***

It is almost a week since I last posted something here! I've lost my inspiration, and are desperately seeking it. Not even a card has been made....but, I've done some scrapping.

I had to do something with the brand new scrappingstuff I got for christmas.

Maybe I'll post some of the LOs I made, the are quite simple....I'm practising!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning