onsdag 3. september 2008

Noen små kort/ A few small cards


Jeg surfet innom en blogg, eller kanskje var det på et av forumene ei som snakka om at hun brukte noen rester til og lage litt mindre kort...en strålende ide! Kortene i denne posten, er litt mindre enn de jeg vanligvis bruker og lage.


MM glitterramme, side fra en bok, stjernecharms, rubons fra en DCWW stack, retro flower og mønsterpapir jeg ike kommer på i farta. dabber fra Adriondack har laget bakgrunnen. Et artig format og lage kort i.


Dette er kanskje en pengelomme? Jeg hadde noen ferdigstansede maler som har ligget en stund, og her om dagen fant jeg ut at det gikk kanskje ann og lage kort av en av dem. Legg merke til trebiten blingblomsten er limt på...jeg har ei venninne som hjelper meg med litt nye ideer til hva jeg kanskje kan bruke på kortene. Da vi var på hytta her for litt siden kom hun med noe drivved og lurte på om ikke det gikk ann i og bruke.



Et enkelt kort i det samme lille formatet. Mønsterpapiret tror jeg er fra Nille, litt magic mesh, glitterfigur fra MM, blomster fra prima. "life" og det lille hjertet i høyre hjørnet er fra Heidi Grace.

***

I have made som smaller cards than I usually does, funny to make something out of the ordinary. I have even used a bit of wood, a gift from a friend of mine who helps me being creative.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sidevisning